1-ლი დღე-20.10.2014გავეცანით:ტრენინგის
მიზნებსა და ამოცანებს.ტრენინგის მოდულებს.
პროექტის გეგმის
შაბლონს.განვიხილეთ პროექტების დაგეგმვა.
მე-2 დღე-21.10.2014.გავეცანით:სასწავლო
ღონისძიებების ეფექტურად დაგეგმვას.პროექტების მოთხოვნებს.პროექტის მახასიათებელ ჩეკლისტს.შევქმენით
ბროშურის ნიმუში.განვიხილეთ და ვისწავლეთ ვებ-გვერდის ჩანიშვნის წესები.
მე-3- დღე-27.10.2014.განვიხილეთ
ე.ს.გ. სტანდარტები.ამოვიწერეთ ჩვენი პროექტის შესაბამისი ინდიკატორები,21-ე საუკუნის
უნარებიდან ის უნარ- ჩვევები,რომლებიც გამოუმუშავდებათ აღნიშნულ პროექტზე მუშაობისას.დავისახეთ
პროექტის მიზნები.ვისაუბრეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე.
მე-4- დღე-28.10.2014.დავუბრუნდით
მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს და გეგმის შაბლონში შევიტანეთ.გავეცანით შეფასების
სტრატეგიებს.
მე-5- დღე-3.11.2014.გავეცანით
პრეზენტაციის ტექნიკას.ავაწყვეთ პრეზენტაცია.ვისწავლეთ როგორ მოვახერხოთ სასწავლო პროექტში
21-ე საუკუნის უნარების ინტეგრირება.
მე-6 დღე-4.11.2014.შევქმენით
სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია.განვიხილეთ საავტორო უფლებები.
მე-7 დღე-10.11.2014.დავგეგმეთ
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები.გადავხედეთ სასწავლო პროექტის გეგმას.ვისწავლეთ ინტერნეტიდან
ბლოგზე ინფორმაციის შემოტანა.დავათვალიერეთ შეფასების რუბრიკები.გავეცანი საძიებო სისტემებს
მე-8- დღე-11.11.2014.გავუზიარეთ
ერთმანეთს მოსწავლის სავარაუდო პრეზენტაციის ნაშრომები.გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების
ტიპებს.
ტრენინგი საჭირო
უნარ-ჩვევების მომცემი იყო.მადლობთ!
No comments:
Post a Comment